بارمان بارمان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

برای کودکم

انتظار

1393/6/9 19:12
نویسنده : زویا
192 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام امیدوارم که خوب باشی گلم خیلی وقته که می خوام برات بنویسم اما حالم خوب نیست این روزا خیلی بی حال و خسته و بی رمق هستم . تو ، تو دلم داری رشد می کنی و من هنوز از سلامت تو با خبر نیستم باید 6 روز دیگه صبر کنم تا برم سونو که دکتر وجودتو تائید کنه و طپش قلب نازنینت تو ببینه نمی دونم منم می تونم بشنوم یا مه ؟؟!!

قربونت برم خیلی انتظار کشیدم تا خدا تورو تو دلم گذاشت و حالا باید صبر کنم و منتظر باشم تا بیای بغلم فقط می خوام سالم باشی گل مادر . کنارم باش حالا که اومدی محکم باش ترکم نکن هنوز نمی دونم تو دخت شاه پریونی یا پسر کاکل زری شاهزاده رویاها ؟! هرچی هستی باش دخترک شیرین زبون ، پسرک قهرمان . فقط باش الان فقط سلامتی تو مهمه . همه دردها رو به جون می خرم تا تو شاد باشی و سالم و قوی باشی . ببخش مادر که ضعیفم .

درد معده امانمو بریده نمی تونم هیچی بخورم سخت وغذا می خورم همش دلم پیش توئه ...

کاش زودتر این زمان می گذشت .......

2/3/93

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای کودکم می باشد