بارمان بارمان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای کودکم

اولین سونو گرافی

1393/6/9 19:17
نویسنده : زویا
158 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم وقتی جواب مثبت ازمایش و گرفتم چون دکتر خودم مسافرت بود رفتم پیش خانم  ماما که برام سونو نوشت منم با مادر جون رفتم سونوگرافی دکتر اعلائی و سونو انجام دادم خدایا دل تو دلم نبود اقای دکتر خیلی تبریک گفت و من تو پوست خودم نمی گنجیدم وقتی تو اتاق انتظار منتظر بودم جواب سونو برام تایپ کنن زدم زیر گریه هق هق گریه هام کل سالن و پر کرده بود خدایا شکرت باورم نیشه من دارم مادر میشم  .... بیچاره مادر جون ترسید اما خیلی زود فهمید این اشک شوق این بغض شادیه خدایا کنجدمو به خودت می سپرم حالا که منو لایق دونستی و تو دلم گذاشتیش از همه بلاها دورش کن و اونو صحیح و سالم بده بغلم آمین

16/2/93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای کودکم می باشد