بارمان بارمان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای کودکم

نگرانی

1393/6/9 19:23
نویسنده : زویا
138 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دلم داره می ترکه نمی فهمم چرا بعضی از این دکترا فقط می خوان ادمو ازار بدن

گلم دکترم هنوز از مسافرت نیومده برا همین جواب سونو بردم بهداشت نزدیک خونه تا توصیه های ایمنی و بگیرم اما همچین حالمو گرفتن که نزدیک بود پس بیفتم ماما بدون توجه به حالم گفت تا 8 هفتگی قلبشو ندیدی نمیشه گفت بارداری از کجا معلوم پوچ نباشه و خارج رحمی نباشه انگار دنیا رو سرم خراب شد چقدر عمر شادی من کوتاه بود باورم نمیشه چقدر اشک ریختم خدایا تو صدای منو بشنو کنجدمو حفظ کن به خودت سپردمش حالا من چطور تا 7 خرداد تحمل کنم من می دونم تو هستی می دونم برام می مونی فقط این دکترا ماماها .....

تو برگه سونو نوشته ساک بارداری داخل رحمی پس اینا چی می گن ؟؟؟؟؟؟

خدایا کمکم کن بهم قدرت بده صبور باشم

17/2/93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای کودکم می باشد